Veelgestelde vragen
Een product zoeken
U kunt op twee manieren een product zoeken:
- U gaat naar de menubalk en zoek de juiste categorie op
- Bovenaan de pagina ziet u een leeg veld met de tekst ‘zoeken naar…’ In dat veld kunt u een zoekwoord intypen. Druk daarna op enter en de resultaten verschijnen.
Als u een product niet kunt vinden, kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het eenvoudigste is via de chatfunctie, rechts onderaan de pagina.
Telefonisch zijn wij elke werkdag van 09:00 tot 21:00 uur bereikbaar op 072-20 20 057 of u kunt een email sturen naar info@merkala.nl.
Bestellen
U kunt een product bestellen door bij het product te klikken op de button 'In winkelwagen'. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst.
U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op 'Bestellen' te klikken.
Als laatste stap komt u in de kassa waar u alle gegevens invult om vervolgens op de button 'Afrekenen' te klikken.
Het is niet verplicht om een account aan te maken, voordat u een bestelling kunt plaatsen.
Wij raden het wel aan als u van plan bent om vaker bij ons te bestellen. U kunt dan eenvoudig uw bestellingen inzien.
Rechts bovenin de pagina staat een icoontje van een poppetje. Als u daar overheen beweegt met uw muis, verschijnen een aantal opties. Kies voor de optie ‘Mijn account’.
Er opent een nieuwe pagina ‘inloggen of een account aanmaken’. In het midden van de pagina ziet u een button met de tekst ‘account aanmaken’.
Klik op de button en vul vervolgens alle gevraagde gegevens in. Als het aanmaken is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail in uw postvak van het emailadres dat u hebt opgegeven.
In veel gevallen ontstaat er een foutmelding bij het automatisch invullen van uw gegevens.
Verwijder uw emailadres en vul het handmatig in.
Met regelmaat geven wij extra korting op bepaalde artikelen of productcategorieën.
De kortingscodes zijn persoonsgebonden en worden per mail of per post verstuurd.
Wilt u een kortingscode ontvangen? Kijk dan op onze pagina
kortingscode.
Alleen zorg-professionals beschikken over een AGB-code (Algemeen GegevensBeheer-code), dus als u particulier bent, dan hoeft u geen code in te vullen.
Een AGB-code is een unieke code die alleen wordt verstrekt aan geregistreerde zorgverleners.
Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen.
Als u klikt op 'Winkelwagen' gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt het gewenste aantal veranderen door te klikken op 'plus' of 'min' naast het aangegeven aantal.
Als u het product wilt verwijderen, klikt u op 'verwijder' naast de prullenbak.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Ook sturen wij direct een e-mail met daarin een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Heeft u geen email ontvangen? Vaak komt dit door een foutief ingevoerd emailadres. U kunt ook de spambox controleren.
Ja, dat is mogelijk als uw bestelling nog niet verzonden is.
Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Verzendkosten
Verzenden binnen Nederland is gratis bij bestellingen vanaf €50,- (excl. Btw)
Bij bestelling onder de €50,- wordt standaard €4,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Verzenden naar België is gratis bij bestellingen vanaf €50,- (excl. Btw)
Bij bestelling onder de €50,- wordt standaard €5,95 verzendkosten in rekening gebracht.
Betalen
Bij ons kunt u kiezen uit verschillende betaalopties. Bijvoorbeeld iDeal, PayPal, creditcard of via afterpay. Alle overige opties vindt u
hier.
Als particulier kunt u kiezen voor Afterpay. Meer informatie over Afterpay vindt u hier.
Bent u professional en heeft u een AGB-code? Als u een account aanmaakt, kunt u kiezen voor de optie ‘levering op rekening’.
Levertijd
Werkdagen (ma. t/m vr.): bestellingen vóór 21:00 uur geplaatst, worden de volgende dag* geleverd.
Zaterdag: Bestellingen vóór 17:00 uur geplaatst, worden op maandag* geleverd
Zondag: Levering op dinsdag*
*in alle gevallen geldt: mits het artikel voorradig is. Afwijkende levertijden worden vermeld in de artikelomschrijving.
Na het plaatsen van uw bestelling, nemen wij deze in behandeling. Zodra uw bestelling verwerkt is, melden wij deze aan bij PostNL.
Waarna u een bevestigingsmail ontvangt met een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Retourneren
Meer informatie over onze retourservice vindt u
hier.
Meer informatie over onze retourservice vindt u
hier.
AVG
Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over de Algemene Verordening Gegevensbescherming vindt u
hier.
Tevens hebben wij er een kort artikel over geschreven:
Merkala is AVG OK.
Staat uw vraag er niet tussen?
Als uw vraag er niet tussen staat, dan kunt u contact met ons opnemen via:
- Chat: icoontje rechts op de pagina
- Per email: info@merkala.nl
- Telefonisch: 072 – 20 20 057
Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur.