Meer over Koninklijke Utermöhlen
Het bedrijf zet zijn innovatie voort buiten cryotherapie, met de ontwikkeling van nieuwe gels, crèmes en hulpmiddelen voor diverse huidproblemen, waarmee ze hun assortiment voortdurend uitbreiden en verbeteren.
Naast de handel in verbanddozen onder de merknaam Utermöhlen, voert Koninklijke Utermöhlen ten behoeve van de drogisten- en apothekersmarkt de merken HeltiQ voor wondverzorgingsproducten en ByeBites voor middeltjes tegen insectensteken en -beten.
De titel 'Koninklijk' laat zien dat de koning veel respect en vertrouwen heeft in bepaalde bedrijven of groepen. Deze erkenning krijgen ze omdat ze heel goed werk doen, belangrijk zijn in wat ze doen, of al heel lang bestaan. Koninklijke Utermöhlen werd heel bekend door een speciaal verband dat ze uitvonden in 1901. Hierdoor konden veel soldaten snel geholpen worden en overleefden ze zware verwondingen. Dit goede werk zorgde ervoor dat ze de bijzondere 'Koninklijk' titel kregen. Ze doen er nog steeds alles aan om innoverende producten te ontwikkelen en daarom mogen is deze speciale titel met nog eens 25 jaar verlengd.
