Merkala telefonische ondersteuning



Heeft u ondersteuning nodig bij een technisch probleem? Bijvoorbeeld bij Welch Allyn software?
In veel gevallen kunnen wij het probleem ook op afstand oplossen.

Hulp op afstand via AnyDesk

Om u op afstand te helpen, maken wij gebruik van AnyDesk.
Dit betekent dat u ons tijdelijk toestemming geeft om mee te kijken op uw beeldscherm, zodat wij de aard van het probleem kunnen achterhalen en indien mogelijk direct verhelpen.
Het gebruik van AnyDesk is kosteloos. Wij rekenen alleen kosten voor de inzet (tijd) van onze technische dienst.
AnyDesk kunt u downloaden door op onderstaande afbeelding te klikken:

Download AnyDesk

Neem contact op met onze telefonische helpdesk

Onze technische dienst is telefonisch bereikbaar op +31 (0)88 05 00 800. U krijgt direct een ervaren collega aan de telefoon die u kan helpen.
Stuurt u liever een email, dan kan dat naar service@merkala.nl.

Onze servicedienst is bereikbaar op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur.


Wat zijn de tarieven van de telefonische helpdesk?

Het is mogelijk om een contract bij ons af te sluiten voor onze telefonische helpdesk voor een periode van 1 jaar.
U betaalt dan eenmalig € 150,- excl. btw. Deze kosten worden vooraf in rekening gebracht. Met dit abonnement ontvangt u onbeperkt telefonische ondersteuning.

Ook zonder abonnement bent u uiteraard welkom.
Wij rekenen dan een tarief van € 25,- per 10 minuten.


Heeft u een contract bij uw huidige leverancier?

Geen probleem!
Wij zorgen ervoor dat wij het contract overnemen van uw huidige leverancier. Zo kost het u niets extra's!
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 072 - 20 20 057.


Heeft u nog geen contract bij een leverancier?

Profiteer nu tijdelijk van onze extra scherpe aanbieding!
Bestel al uw verbruiksmateriaal via ons en ontvang een abonnement het eerste jaar geheel gratis!

Voor het afsluiten van een jaarlijks abonnement neemt u svp contact op met onze klantenservice via 072 - 20 20 057.